Українська мова 8-В клас

Дорогі мої учні!

Щиро вітаю вас із завершенням навчального року!

Поради від учителя:

Отримуйте знання із задоволенням, навчайтеся в міру і сміливо насолоджуйтеся життям, але щоб не шкодувати, що вчилися погано!

Нехай навчання буде легким і приємним, а зусилля і бажання вчитися не будуть марними.

ЗАВДАННЯ НА ЛІТО:

БАЖАЮ

НАПОЛЕГЛИВОСТІ у розпочинанні нових справ,

СИЛ рано вставати,

СМІЛИВОСТІ зустрітися з новими людьми,

ЦІЛЕСПРЯМОВАНОСТІ у досягнення мети,

ВПЕРТОСТІ у підкоренні нових вершин, які ви, безумовно, зможете підкорити!

До зустрічі у новому навчальному році!


Завдання для учнів 8-В класу на період карантину

        з 26.05.2020р. по 27.05.2020р.


Річна підсумкова контрольна робота


Виконати тестові завдання 

за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4881209


Завдання необхідно виконати до  
27 травня 21:00

БАЖАЮ УСПІХУ!
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину

        з 20.05.2020р. по 26.05.2020р.


Підсумкова перевірна тестова робота


Тренувальні вправи

Виконати тестові завдання за темою

 "Звертання. Відокремлені члени речення. Пряма і непряма мова. Діалог "

за посиланням

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5010903


Завдання необхідно виконати до  

26 травня 20:00

БАЖАЮ УСПІХУ!
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу 
на період карантину

        з 19.05.2020р. по 20.05.2020р.


Контрольний самодиктант за темою

«Відокремлені та уточнювальні члени речення. 

Пряма мова. Непряма мова».


Переписати текст диктанту, вставляючи пропущені літери та розділові знаки.

Збирач слів на ім…я Володимир Іванович Даль колоритна постать в історії російс…кої кул…тури. З Україною він пов…язаний не лише місцем народже…я а й тісним знайомством з видатними українцями. Батько Володимира датчанин за походже…ням окрім мовознавця був богословом і медиком. Прийнявши російське під…анство він зробився щирим російс…ким патріотом.

Якось мати зап…тала, чи не хоче він стати п…р…кладачем. Ні. (Не)хочу весь час шукати слова відповів він  хоча знаю 12 мов і розумію тюркс…кі.

В. Даль розпочав кар…єру на флоті але згодом здобувши м…дичну освіту служив війс…ковим лікарем. (В)літку 1844 року Володимир Даль разом із Євгеном Гребінкою українс…ким поетом подорожували Україною.

Я із задоволенням знову заговорив цією чудесною мовою живою та колоритною писав до дружини.

Борючис… проти засил…я запозичених та книжних слів Даль обстоював реформу літ…ратурної мови заснованій  на народній основі. Окрім слів пр…казок пісень і казок Даль зб…рав народні картини. Його кол…екція була найкращою в тодішній Росії. За жит…я Даль був знаний як письмен…ик.

(З календаря, 128 слів).


Нагадую, що у середу, 20 травня, з 11.00 до 12.00 буде перевірна тестова робота за темами "Відокремлені члени речення. 

Уточнювальні члени речення. 

Пряма мова, непряма мова. 

Цитата. Діалог"


БАЖАЮ УСПІХУ! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
        з 13.05.2020р. по 19.05.2020р.

Діалог і полілог. Розділові знаки при діалозі і полілозі.
1. Пригадати вивчене у 5 класі про діалог, знати поняття РЕПЛІКА, ДІАЛОГ, ПОЛІЛОГ, ЗВЕРТАННЯ.

2.  Опрацювати теоретичний матеріал підручника п. 40, с. 181.



Творча робота (письмово)
Утворіть форму звертання від слів 
Кінь, річка, Ольга, Юрій, Марина, вчитель, чоловік, подруга, сестра, брат.

Презентація на тему «Діалог. Тире при діалозі»

2. Виконати вправу 398 на с. 182.

Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу 

https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing

БАЖАЮ УСПІХУ! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
         Завдання з 12.05.2020р. по 13.05.2020р.

Цитата як спосіб передачі чужого мовлення.
Розділові знаки при цитаті.

 1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника п. 39, с. 179.

Урок : «Цитата як спосіб передачі чужої мови. Використання ...

2. Виконати вправу 394.

Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу 

https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing

БАЖАЮ УСПІХУ! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
         Завдання з 06.05.2020р. по 12.05.2020р.


Пряма мова як спосіб передачі чужого мовлення. Розділові знаки при прямій мові.

 1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника 
с. 176-177.




Переглянути відеоурок за темою "Пряма мова" 
за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=fQHweEwQg5o


2. Виконати вправу 386.


Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу 

https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing


БАЖАЮ УСПІХУ! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
         Завдання з 05.05.2020р. по 06.05.2020р.


Урок розвитку зв'язного мовлення
Оповідання на основі почутого (з обрамленням).

 1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника 
с. 209-210.
Познайомитись із поняттям ОБРАМЛЕННЯ, побудова оповідання з ОБРАМЛЕННЯМ.

2. Прочитати текст вправи 436, розглянути поради щодо роботи над оповіданням, розміщені у вправі 438.

shemu_49.jpg

3. Виконати вправу 437 на с. 210. 
Скласти власне оповідання на основі почутої історії, доповнивши її (письмово).

Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу 

https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing


БАЖАЮ УСПІХУ! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
         Завдання з 29.04.2020р. по 05.05.2020р.

Узагальнення вивченого із теми 
"Відокремлені та уточнювальні члени речення"
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника 
п. 37, с. 164-165.

Письмово
2. Вправа 380
Готуємось до тематичного оцінювання
Виконати завдання на с. 171-172 підручника (письмово)


Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу 

https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing

БАЖАЮ УСПІХУ! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
         Завдання з 28.04.2020р. по 29.04.2020р.
Відокремлені уточнювальні члени речення
1. Ретельно опрацювати теоретичний матеріал підручника 

п. 36, с. 164-165.
Уважно перегляньте поданий матеріал на слайдах













Додатково переглянути відеоурок за поданою темою



Вправа 375 с. 168 підручника  (письмово)

!!! Письмово виконати вправу на закріплення, розміщену на слайді нижче


Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу 

https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing

БАЖАЮ УСПІХУ!

        ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
         Завдання з 22.04.2020р. по 28.04.2020р.
Правильна побудова речень із дієприслівниковими зворотами.

1. Ретельно опрацювати теоретичний матеріал підручника 
п. 35, с. 160-161.
Синтаксичне спостереження
Прочитайте речення, складені учнями. Чого вони не знали? Виправте їхні помилки. 
1.   Самотній дуб зацікавив хлопців, перебуваючи на екскурсії.
2. Блукаючи лісом, милуючись красою весняних квітів, учнями було зібрано матеріал для твору.
3. Оповідання, написане Петром, відпочиваючи, всім дуже сподобалось.
4.   Не вивчивши правила, вчителька поставила мені двійку.

5.   Граючи в м’яча, мати покликала мене обідати.
Пам’ятка «Це треба знати!»
1.     Дієприслівник означає додаткову дію порівняно з основною дією того самого підмета. - Ідуть, співаючи, дівчата.
2.      У реченні, де є дієприслівниковий зворот, повинно бути дієслово-присудок. - Пишучи контрольну роботу, я дивився у вікно.
3. Основна і додаткова дії виконуються одним і тим самим предметом- підметом. - Ідуть, співаючи, дівчата. (Дівчата і йдуть, і співають)

Відредагуйте речення, запишіть їх(деякі слова можна пропустити або замінити іншими).
Підказка
Додаткова дія, яку означає дієприслівник, виконується тим самим підметом, що й дія, названа дієсловом-присудком. У реченні, де присудок - безособове дієслово(виражає стан природи чи людини), дієприслівниковий зворот не вживається.
1.      Скупавшись у холодній воді, у нього була ангіна.
2.      Зібравшись на спортмайданчику, почалося тренування.
3.      Не засвоївши добре правил вживання апострофа, у мене знову були помилки.
4.      Йдучи парком, привертають увагу засніжені ялини.
5.    Читаючи роман, серце наповнювалося болем.
6.      Повернувшись зі школи, його радісно зустрів собака.

Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу 

https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing

БАЖАЮ УСПІХУ!
        ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
         Завдання з 21.04.2020р. по 22.04.2020р.
Відокремлені обставини
1. Ретельно опрацювати теоретичний матеріал підручника 
п. 35, с. 160-161.

Запам'ятайте!!!
Відокремлені обставини - 8 клас

Відокремлені обставини. Розділові знаки. - 8 клас
Відокремлені обставини
2.    Виконати вправу 353 (усно – уважно прочитати кожне речення, знайти відокремлені обставини і вміти пояснити умови їх відокремлення чи невідокремлення), вправу 359 (письмово).

Переглянути відеоурок за темою "Відокремлені обставини"
за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=_ibXNJg09Lk




Синтаксичний практикум
Переписати речення, пригадавши творчість Тараса Шевченка. Розставити необхідні розділові знаки, підкреслити обставини. Пояснити умови відокремлення обставин.

1. Замовк кобзар сумуючи: щось руки не грають. 
2. Чайка скиглить літаючи, мов за дітьми плаче. 
3. Сліпий старець сумуючи співає під тином...
4. Защебетав жайворонок угору летючи; закувала зозуленька на дубі сидячи. Закрякали чорні круки виймаючи очі. 

5. Та й заплакав сіромаха на кий похилившись. 
(За тв. Т. Шевченка).


Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу 


https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing

                                       А також, друзі, 
Лілія Похилько приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Українська мова 8-В клас
Время: 22 апр 2020 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71725499516?pwd=ekxLbUJtS0tMN09FZlFUY0UxdU5pdz09

Идентификатор конференции: 717 2549 9516

Пароль: 3Z6CKt

БАЖАЮ УСПІХУ!


ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
         Завдання з 15.04.2020р. по 21.04.2020р.
Відокремлені додатки
1. Ретельно опрацювати теоретичний матеріал підручника п. 34, с. 157-158.
Запам'ятайте!!!

Відокремлені додатки
Відокремлені додатки мають значення виключення, включення,   заміщення, доповнення; уточнюють, обмежують сказане в основній частині речення
Відповідають на запитання непрямих відмінків
Виражаються іменником або займенником із залежними словами
Починаються словами крім, замість, за винятком, опріч, окрім, наприклад, навіть, включаючи, зокрема, особливо:

Переглянути відеоурок за темою "Відокремлені додатки"

Виконати вправу 346 із підручника с. 159.

Творче конструювання
З кожної пари речень утворити одне просте, ускладнене відокремленим додатком. Утворені речення записати, обґрунтувати вживання розділових знаків.
1. Ніхто не розрадить тебе в біді. Тільки вірний друг розрадить.
2. Уважним потрібно бути до всіх. Приділяти увагу слід старим і дітям.
3. Школярі охоче опановують комп’ютерну грамоту. І учні молодших класів опановують також.

Для самоперевірки виконати тестове завдання «Відокремлені додатки».
Код доступу 275121, відкривши посилання join.naurok.ua
!!! Завдання необхідно виконати до 21 квітня до 15.00


 Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу 


https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing

БАЖАЮ УСПІХУ!

ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!

Немає коментарів:

Дописати коментар