Отримуйте знання із задоволенням, навчайтеся в міру і сміливо
насолоджуйтеся життям, але щоб не шкодувати, що вчилися погано!
Нехай навчання буде легким і приємним, а зусилля і бажання вчитися не
будуть марними.
ЗАВДАННЯ НА ЛІТО:
БАЖАЮ
НАПОЛЕГЛИВОСТІ у розпочинанні нових справ,
СИЛ рано вставати,
СМІЛИВОСТІ зустрітися з новими людьми,
ЦІЛЕСПРЯМОВАНОСТІ у досягнення мети,
ВПЕРТОСТІ у підкоренні нових вершин, які ви, безумовно, зможете
підкорити!
До зустрічі у новому навчальному році!
Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
з 26.05.2020р. по 27.05.2020р.
Річна підсумкова контрольна робота
Виконати тестові завдання
за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4881209
Завдання необхідно виконати до
27 травня 21:00
БАЖАЮ УСПІХУ!
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!
Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
з 20.05.2020р. по 26.05.2020р.
Підсумкова перевірна тестова робота
Тренувальні вправи
Виконати тестові завдання за темою
"Звертання. Відокремлені члени речення. Пряма і непряма мова. Діалог"
за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5010903
Завдання необхідно виконати до
26 травня 20:00
БАЖАЮ УСПІХУ!
ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!
Завдання для учнів 8-В класу
на період карантину
з 19.05.2020р. по 20.05.2020р.
Контрольний самодиктант за темою
«Відокремлені та уточнювальні члени речення.
Пряма
мова. Непряма мова».
Переписати
текст диктанту, вставляючи пропущені літери та розділові знаки.
Збирач слів на ім…я Володимир Іванович Даль колоритна постать в історії
російс…кої кул…тури. З Україною він пов…язаний не лише місцем народже…я а й
тісним знайомством з видатними українцями. Батько Володимира датчанин за
походже…ням окрім мовознавця був богословом і медиком. Прийнявши російське під…анство
він зробився щирим російс…ким патріотом.
Якось мати зап…тала, чи не хоче він стати п…р…кладачем.
Ні. (Не)хочу весь час шукати слова відповів він хоча знаю 12 мов і розумію тюркс…кі.
В. Даль розпочав кар…єру на флоті але
згодом здобувши м…дичну освіту служив війс…ковим лікарем. (В)літку 1844 року Володимир Даль разом із Євгеном
Гребінкою українс…ким поетом подорожували Україною.
Я із задоволенням знову заговорив цією чудесною мовою живою
та колоритною писав до дружини.
Борючис… проти засил…я запозичених та книжних слів Даль обстоював реформу
літ…ратурної мови заснованій на народній
основі. Окрім слів пр…казок пісень і казок Даль зб…рав народні картини. Його
кол…екція була найкращою в тодішній Росії. За жит…я Даль був знаний як письмен…ик.
(З календаря, 128 слів).
Нагадую, що у середу, 20 травня, з 11.00 до 12.00 буде перевірна тестова робота за темами "Відокремлені члени речення.
Уточнювальні члени речення.
Пряма мова, непряма мова.
Цитата. Діалог"
БАЖАЮ УСПІХУ! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!
Завдання для учнів 8-В класу на період карантину
з 13.05.2020р. по 19.05.2020р.
Діалог і полілог. Розділові знаки при діалозі і полілозі.
1. Пригадати вивчене у 5 класі про діалог, знати поняття РЕПЛІКА, ДІАЛОГ, ПОЛІЛОГ, ЗВЕРТАННЯ.
2. Опрацювати теоретичний матеріал підручника п. 40, с. 181.
Творча робота (письмово)
Утворіть форму звертання від слів
Кінь, річка, Ольга, Юрій, Марина, вчитель, чоловік, подруга, сестра, брат.
2. Виконати вправу 398 на с. 182.
Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу
Урок розвитку зв'язного мовлення Оповідання на основі почутого (з обрамленням). 1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника
с. 209-210. Познайомитись із поняттям ОБРАМЛЕННЯ, побудова оповідання з ОБРАМЛЕННЯМ. 2. Прочитати текст вправи 436, розглянути поради щодо роботи над оповіданням, розміщені у вправі 438. 3. Виконати вправу 437 на с. 210. Скласти власне оповідання на основі почутої історії, доповнивши її (письмово).
Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу
Відредагуйте речення, запишіть їх(деякі
слова можна пропустити або замінити іншими).
Підказка
Додаткова дія, яку означає
дієприслівник, виконується тим самим підметом, що й дія, названа
дієсловом-присудком. У реченні, де присудок - безособове дієслово(виражає стан
природи чи людини), дієприслівниковий зворот не вживається.
1.Скупавшись
у холодній воді, у нього була ангіна.
2.Зібравшись
на спортмайданчику, почалося тренування.
3.Не
засвоївши добре правил вживання апострофа, у мене знову були помилки.
4.Йдучи
парком, привертають увагу засніжені ялини.
5.Читаючи
роман, серце наповнювалося болем.
6.Повернувшись зі школи, його радісно
зустрів собака.
Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу
1. Ретельно опрацювати теоретичний матеріал підручника п. 35, с. 160-161.
Запам'ятайте!!!
2.Виконати вправу 353 (усно – уважно прочитати кожне речення, знайти відокремлені обставини і вміти пояснити умови їх відокремлення чи невідокремлення), вправу 359 (письмово). Переглянути відеоурок за темою "Відокремлені обставини" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=_ibXNJg09Lk
Синтаксичний практикум
Переписати речення, пригадавши творчість Тараса Шевченка. Розставити необхідні розділові знаки, підкреслити обставини. Пояснити умови відокремлення обставин.
1. Замовк кобзар сумуючи: щось руки не грають. 2. Чайка скиглить літаючи, мов за дітьми плаче. 3. Сліпий старець сумуючи співає під тином... 4. Защебетав жайворонок угору летючи; закувала зозуленька на дубі сидячи. Закрякали чорні круки виймаючи очі. 5. Та й заплакав сіромаха на кий похилившись. (За тв. Т. Шевченка).
Виконані завдання надіслати мені на Гугл диск (а в кого не вийде, то на вайбер) за звичним посиланням на папку 8-В класу
https://drive.google.com/drive/folders/1eH0cc9gtd1762EGELFsaeniiaWbRT05P?usp=sharing А також, друзі,
Лілія Похилько приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Немає коментарів:
Дописати коментар