Українська література 6 клас

12.02.2018
Завдання:

1) 
Прочитати казку-притчу Емми Андієвської "Говорюща риба" с. 130-134;
2) усно дати відповіді на питання с. 134-135;
3) подумати і письмово дати відповідь на проблемне питання: "Хто винен у загибелі говорющої риби?"


4) письмово виконати тестові завдання за змістом 2 казок-притч Емми Андієвської. 





Е. Андієвська. «Казка про яян», «Говорюща риба»
Тести
1. Прозовий повчальний алегоричний твір про людське життя:
А) притча; Б) казка; В) байка.

2. Чим у «Казці про яян» харчувалися яяни?
А) їжею; Б) нічим; В) власним “я”.

3. Кельма –це
А) музичний інструмент; Б) будівельний інструмент; В) канцелярське приладдя.

4. Хто заговорив із хлопчиком із «Казки про яян»?
А) принц; Б) дідусь; В) мама.

5. Яке слово не могли вимовити яяни?
А) Мама; Б) я; В) ти.

6. Головна думка “Казки про яян”
А) Людина має поважати тільки себе;
Б) гуртом не можна подолати всі труднощі;
В) людина має не лише себе поважати, а й оточуючих.

7.  Ким був хлопчик із «Казки про яян» Е. Андієвської?
А) пастушком;   Б) школярем;   В) яянином.

8. На березі говорюща риба із казки «Говорюща риба»:
А) перестала говорити;
Б) познайомилась із дітьми;
В) познайомилась із рибалкою.

9. Чому жінка у селі не помітила говорющої риби?
А) Бо жінка сама була дуже балакуча.
Б) Бо жінка жінка була глуха;
В)  Бо риба сховалася від жінки.

10. Що сталося з говорющою рибою?
А) Вона повернулася в море;
Б) Її засмажили;
В) Вона втратила голос.

11. Чому люди почали цуратися рибалки?
А) Бо він шукав говорющу рибу.
Б) Бо він всім розповідав про свої пригоди.
В) Бо він постійно мовчав.

12. Яка головна думка казки «Говорюща риба».
А) Не треба виділятися серед натовпу.
Б) Кожна людина – неповторна особистість.
В) Треба вміти дружити.



07.02.2018
Завдання:
опрацювати біографію сучасної письменниці Емми Андієвської на с. 125 підручника, записати у зошит визначення "казка-притча", прочитати казку-притчу 
Е. Андієвської "Казка про ЯЯН". Дати відповіді на питання, розміщені на с. 128.



1. Завдання №5  (с. 128) виконати письмово (намалювати у зошиті схему і наділити яянів рисами характеру).
2. Письмово дати відповідь на питання: "Що треба робити, аби не стати ЯЯНОМ?" (можна розробити перелік порад).
Успіху під час виконання завдань!!!


01.02.2018
Самостійно прочитати поезії Ігоря Калинця "Стежечка", "Блискавка", "Веселка", "Криничка", "Дим". 
Переглянути відео та прослухати професійне читання цих поезій.
Виписати у зошит всі художні засоби з них: епітети, метафори, порівняння, пестливі слова та інші.





Немає коментарів:

Дописати коментар